Spis & Servis utsedda till Årets Non-Food Leverantör 2025

Spis & Servis utsedda till Årets Non-Food Leverantör 2025

Foto: Deilig Media

Den 21 oktober var det dags för Noresdagen, en dag fylld av inspiration, möten och firande när Nores markerade sitt 25-årsjubileum i Sverige. Dagen inleddes på Stockholmsmässan där vi deltog som utställare och hade möjlighet att möta både medlemmar och leverantörskollegor. Kvällen avslutades med en festlig galamiddag i Stockholms Stadshus för prisutdelning. Priset för Årets Non-Food Leverantör 2025 delades ut och stolt fick vi kliva upp på scenen som vinnare. Nores motivering löd:

“Årets Non food leverantör går till ett gäng som bevisar att service inte bara är ett ord – det är en livsstil! De löser allt – med glimten i ögat, ett ja på läpparna och en leverans som alltid sitter som den ska. Med kreativitet, energi och en närvaro som får varje kund att känna sig som nummer ett, har de blivit en självklar favorit i Nores-familjen. Kort sagt – de levererar inte bara varor – de levererar känsla!”


Att få ta emot priset som Årets Non-Food Leverantör 2025 är en oerhörd ära för oss på Spis & Servis och extra speciellt eftersom det är andra gången vi får den här utmärkelsen. Vi känner stor tacksamhet och glädje över att vårt arbete uppskattas av Nores och deras medlemmar.

Att våra kunder upplever vår energi, kreativitet och närvaro är det finaste kvittot vi kan få. Ett stort tack till Nores och alla medlemmar för förtroendet och för att ni inspirerar och utmanar oss att hela tiden bli ännu bättre.” säger Martin Herrström, vd på Spis & Servis.

 

Om Nores

Nores SA grundades 1968 av Christian Mohn, med den enkla filosofin att ju mer du köpte, desto bättre villkor skulle du få. Mohn gick ihop med några hotell- och restaurangägare i Oslo för att förhandla om priset på kaffe – och utifrån detta etablerades Nores som en inköpsorganisation. Verksamheten i Sverige etablerades år 2000. Nores har haft en formidabel tillväxt under de senaste 56 åren och är idag en av de största inköpsorganisationerna i Norge och Sverige, med över 1400 medlemmar och en inköpsvolym på strax under 4 miljarder.



Föregående artikel Nästa artikel